Tier 13 8/8 – Madness of Deathwing

Orginalny post Sqibolt

Deathwing 10H, czyli opowieść o 25ciu takich co poszli w 10tkę.

5 bossów, którzy nie powinni mieć dopiski heroic, jedna normalna walka, jedna trudna i przegięty hardcore na koniec. Tak można podsumować nasze półtora tygodniowe doświadczenia z 10ktami w Dragon Soulu.

W ten oto sposób zakończyliśmy dodatek na najwyższej w naszej historii pozycji w rankingu:
– 1 na serwerze
– 1 z polskich gildii
– 82 na świecie w rankingu łączonym

Gratulacje dla wszystkich biorących udział w killach (Spine’a i Madness) oraz podziękowania dla reszty gildii za pełne poparcie zmiany w naszym planie rajdowym w tym tierze. Teraz możemy w spokoju wrócić do rajdowania 25tki głównym składem.

Komiks na podstawie tych killi powinien pojawić się w niedalekiej przyszłości. W międzyczasie prezentujemy zdjęcie pamiątkowe.

oraz filmik z naszego killa:

Na dzień 01.02.2012 szczególnie szukamy dobrze ubranych i doświadczonych:
– Shadow Priesta
Warlocka

Dodatkowo, jeśli jesteś doświadczonym graczem, który stawia dokładność wykonywanych czynności zawsze na najwyższym poziomie, odpowiadają Ci godziny raidowania, wiesz co to theorycrafting, a do tego Twoja osoba może wnieść dużo ciekawego do gildii to masz dużą szansę na dostanie się. Jeśli przekonasz nas, że grasz lepiej od któregoś z naszych obecnych graczy (bez względu na to jak długo są w gildii) to masz szansę zająć jego miejsce.

Wymagania w skrócie:
– w czasie progressu 100% dostępność rajdowa od niedzieli do czwartku w godzinach 19-24.
– kompletny brak DC (disconnectów)
– sprzęt około 395 “equipped average item level”
– działający mikrofon i wystarczająca odwaga, żeby go używać na rajdzie
– mocny komputer zapewniający wystarczająca liczbę fps w rajdach oraz odpowiednio stabilne łącze.

Czego możesz oczekiwać od nas:
– stabilnosci i odporności na panujące w innych gildiach kryzysy – przywodztwo i “core” gildii gra od początku WoW’a, GM i kilku oficerów pełni swoje funkcje od 2005 roku,
– w czasie rajdów naprawy i flaszki sponsoruje bank gildijny
– wiemy czego chcemy i mamy jasno postawione cele, decyzje podejmowane przez liderów mają charakter dalekowzroczny
– nastawienia na progress, o czym świadczą nasze obecne jak i dawne osiągnięcia,
– rajdowania w doświadczonym towarzystwie: mozliwość gry z graczami z dużym doświadczeniem, których łączy wspólny cel pokonywania encounterów w terminie “first kill” oraz wykonywania najtrudniejszych achievementów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *